پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

تبریکات تولد من به یک نفر که خودش میدونه

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ


تو هیچی کم نداری؛
برای همه چیز من بودن
تولدت مبارک

.

.


.

.

هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی
تولدت مبارک

.

.

.

.

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

.

.

.

.

روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است

.

.

.

.

هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
تولدت مبارک



تولدت آغاز زیباییها ست

هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم
*
*
یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن
*
*
تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یاداوری این تکرار بر شما گرامی باد
*
*
روز تولد تو
روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه
بر این دل بیابان
روز تولد تو
گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد
در حیرت تو خواب است
*
*
امشب تولد توست

و باز من کنارت نیستم

امشب تو شادمانی و باز در دلت نیستم

تولدت مبارک . . .
*
*
الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

تولدت مبارک
*
*

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .
*
*
صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک
*
*
دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود

سرشار از عشق و محبت کردی ، نازنیم ، زیباترینم

حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

تولدت مبارک
*
*
زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما

در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده

و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .

باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .
*
*

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی . . .
*
*
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
*
*
تبریک تولد همکار یا مدیر (رسمی):

جناب آقای .. ،

تولدتان را صمیمانه تبر گفته و از ایزد منان برایتان شادی سلامتی و سربلندی آرزو دارم .

مایه خوشبختی و سعادت برای من است که یکسال در کنار شما بوده ام
*
*
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک
*
*
پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

(کلیشه)
*
*

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک . . .
*
*
سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .
*
*
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .
*
*
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک
*
*
تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

لمس بودنت مبارک
*
*

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک
*
*
امشب شب تولد توست

تو یک سال بزرگتر شدی

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر

من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

من هیچ وقت در دلت نبودم . . .

تولدت مبارک
*
*
امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

جز دلی که به من پس دادی

تولدت مبارک . . .
*
*
دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .
*
*
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک
*
*
در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک . . .
*
*
جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .
*
*
امروز روز توست و من

تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

تولدت مبارک
*

در آسمان دلم، پرنده‌ای در پرواز بود...
صدایم زد.
گفتم: «چه می‌گویی؟»
گفت: «چه شد؟ چه کار کردی؟!»
گفتم: «منظورت چیست؟ از چه حرف می‌زنی؟»
پرنده در دلم چرخی زد و طوری که گویا دنبال چیزی باشد دور خودش شروع کرد به گشتن.
ساکت ماندم و تماشایش کردم.
پرنده ناگهان انگار که چیزی پیدا کرده باشد، با خوش‌حالی پیش خود گفت: «هنوز سر جایش است...»
سپس برگشت و رو به من کرد و گفت: «چه یادت برود چه نرود، دلت هنوز به یاد دارد...»
آن لحظه بود که تازه فهمیدم از چه حرف می‌زند.
.
.
.
دلم هیچ وقت فراموشت نمی‌کند.
تولّدت مبارک...
"""


happy birthday

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۵/۱۳
علی اکبری

نظرات  (۵)

ســـــــــــــــــــــــــلام
حتما خیلی مهم بوده که براش سنگ تموم گذاشتی ... !
امیدوارم دو طرفه باشه و اونم قدر این ابراز محبت رو بدونه
خوش باشی !
پاسخ:
سلام
مهم که چه ارز کنم !
انشا الله
ممنون
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۶ علی سیارنژاد
سلام، زیبا بود مرسی.
اگه خودت نوشتی، قدرت نویسندگیت خوبه. اگر هم از یه جایی گرفتی، قدرت انتخابت!
موفق باشی :-)
پاسخ:
سلام
ترکیب جفتشون بود
ممنون
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۳ سید علی محمدی نیاکی
سلام علی جان. از لحاظ نگارشی بیشتر دقت کن تبریکات چیه اخه بهتر بود از یه ترکیب و عنوان دلنشین تری استفاده می کردی.
پاسخ:
:|
چشم
وای علی
همه ی اینا رو واسه تولد من گذاشتی؟؟؟؟
خیلی ممنون
همه چیت سنگ تموم بود هم کادوت هم تبریکت
*23*

پاسخ:
سلام
فقط پر رو نشی ها :))))
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۹ پدرام شاکری نوا
"""
در آسمان دلم، پرنده‌ای در پرواز بود...
صدایم زد.
گفتم: «چه می‌گویی؟»
گفت: «چه شد؟ چه کار کردی؟!»
گفتم: «منظورت چیست؟ از چه حرف می‌زنی؟»
پرنده در دلم چرخی زد و طوری که گویا دنبال چیزی باشد دور خودش شروع کرد به گشتن.
ساکت ماندم و تماشایش کردم.
پرنده ناگهان انگار که چیزی پیدا کرده باشد، با خوش‌حالی پیش خود گفت: «هنوز سر جایش است...»
سپس برگشت و رو به من کرد و گفت: «چه یادت برود چه نرود، دلت هنوز به یاد دارد...»
آن لحظه بود که تازه فهمیدم از چه حرف می‌زند.
.
.
.
دلم هیچ وقت فراموشت نمی‌کند.
تولّدت مبارک...
"""

پس‌نوشت: پیش خودم گفتم من هم یه چیزی بنویسم!
اگه پسندیدی اینو از طرف خودت به ته این مطلب اضافه کن ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی