پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

دلنوشته من

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ


امروز 18/3/1392 آخرین امتحان رو هم دادیم و سال تحصیلی به پایان رسید

اما در آمدی بر  خودم

تمام مشکلات من از سال سوم راهنمایی شروع شد
وقتی که کلاس ما رو بینه دو کلاس ذیگه تقسیم کردند و تا حدودی دوستی های مارو ضعیف
خب منم به کلاس سوم ب  رفتم
دنبال دوستای جدید بودم
سعی کردم با بعضی ها دوست بشم  بعضی ها هم سعی کردند با من دوست بشن
اول دوستیمون خوب بود
با بعضی هاشون صمیمی شدم زیاد
نمیخوام رک نام ببرم که موجب ناراحتی اشخاص بشه
خلاصه صمیمی شدیم دوسشون داشتم و ...
تا اینکه سال تحصیلی 91-92 شروع شد
چند نفر از اونا بد جوری رفتارشون با من عوض شد احترام ها برداشته شد به راحتی تمسخر میکردند تا اینکه حتی جواب سلام هم ...
من هم خیی اذیت میشدم
با بعضی ها قهر میکردم
اما هنوز دوسشون داشتم
تا اینکه یک نفر مستقیم بم گفت من تو رو آدم حساب نمیکنم! فقط خدا میدونه اون روز چه جوری بودم
من درس های زیادی گرفتم
از مگس درس گرفتم که عاقبت اینکه زیاد دور کسی بگردی اینه که بزنه تو سرت
از سیگار فهمیدم عاقبت سوختن به پای دیگران زیر پا له شدنه
و ...
در پایان میخوام بگم من با خودم خیلی درگیر بودم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که بعضی هارو که منو رنجوندن دوسته من نیسن و از بینه دوستام حذف کنم و با بعضی ها رابطه داشته باشم
نام نمیبرم اما اگه خودتون خواستید بدونید میگم
دلم میخواست خیلی چیزای دیگه بگم اما حیف ...


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۲/۰۳/۱۸
علی اکبری

نظرات  (۶)

۱۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۱ سید علی محمدی نیاکی
سلام علی اقا... خیلی سخته ادم یکی رو دوست داشته باشه ولی اون طرف مقابل نه ... دوستی میشه یک طرفه.
پاسخ:
سلام
مخصوصا اگه اون شخص هم قبلا دوسش داشته باشه و یهو تغییر رفتار بده :'(

۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۱ علی سیارنژاد
سلام!
چندان خودتو درگیر این مسائل نکن! ما همه ی دوستامونو دوست داریم...
از تعطیلات لذت ببر!!! :-)
پاسخ:
سلام
منظورم شما نیستی علی آقا
می لذتیم :)
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۶ استاد عاشق
سلام علی جان!
می دونم کیو میگی
هر کس که تو رو ترک کنه یعنی لیاقتت رو نداره

پاسخ:
سلام
شاید ...
ممنون از نظرت !
سلام
نمیدونم چی بگم ...
امید وارم من جزو حذف شده ها نباشم!

پاسخ:
سلام داداش
نه شما دوسته خوبه مایی !
ســـــــــــــــــــــــــلام
اه چه دل پر دردی داری علی جون ................بخوای از همین الان اینقدر حساس باشی و هر چیز رو بر زبون بیاری، زود پیر میشی و عذاب می بینی
به نظرم هر وقت از کسی یا چیزس دلگیر شدی، اونو بر روی کاغذ بیار که خالی بشی ............ اگه خواستی بعد مدتی میتونی پارش کنی بدون اینکه اسرارتو کسی بفهمه
تازه یادت رفت که بگی وقتی از دوم الف به سوم ب اومدی بعد یک سال تازه گیر منم افتادی و کلی مصیبت از من کشیدی ......    ( هه هه )
حالا حالاها از این بی مهری ها زیاد می بینی ............صبور باش
پاسخ:
سلام
راست میگید!!!
از دست شما خیلی کشیدیم :)
منظورم مثلث و نسبتاشه :)
:)
:)
:)
:)

اگه دوستی رو از دست دادی بدون فقط بخاطر رفتار زشتته که اون دوستتو از خودت رنجوندی. دیگه تصویر ذهنی دوستت از تو کاملا عوض شد.
پاسخ:
سلام
شاید اینطور باشه ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی