پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

یکی از اشعار خودم

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

گِل را ز دل خسته برون باید کرد                                    

عقل را به سر خسته درون باید کرد

مرگ هم گر ز من بیپروا سراغی بگرفت                     

درد دل هشیار به چه سون باید کرد؟

من کمی از این جوانی دیده ام                                

این جوانی به سر راه کرون باید کرد

عشق شد حرف دروغ من و تو

این چنین عشق به چه سون باید کرد؟

علیــــــــــــــــــــــــــــــــــــا گر تو بخواهی که ز تن بگریزی

گه نخور چون کس نداند که چه شون باید کرد!!!! ( یکی از از شعر هام وقتی عصبی بودم ) !!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۰
علی اکبری

نظرات  (۶)

۱۲ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۱ پدرام شاکری نوا
:دی
خیلی باحال بود، آفرین.
البته اگه توی شعرهات تمامن از کلمات قابل قبول استفاده کنی، می‌تونی بعدن چاپ‌شون کنی :)

پاسخ:
سلام
کدوم کلمه غیر قابل قبوله پدرام جان؟
فکر نکنم چون تو معنی کلمه ای رو ندونی درست باشه به اون کلمه بگی غ ق ق :|
واقعا شاعر با استعداد و با سلیقه ای هستی.
خیلی زیبا بود
پاسخ:
سلام  ممنون شما لطف داری
سلام خیلی قشنگ بود
کاملا اتفاقی اومدم اینجا
پاسخ:
سلام خوشحال شدم بازم بیا
like be goh nakhor
پاسخ:
:|
خخخ...اینا چیه داداش من؟
آخرش فوق العاده بود حال کردم
پس شاعرم هستی
پاسخ:
اینا شعرن
بعله من شعر زیاد میگم اما همه میگن شر میگی :))))
۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۶:۵۲ محمدرضا سبزیکار
سلام
من وبلاگم رو عوض کردم .
خواهشمندم سریع لینک رو عوض کن :
                                  sabzikar.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی