پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

در آینده چه دغدغه هایی در انتظار ما خواهد بود؟

سلام دوستان قبل از شروع میخوام از استقبالی که در اولین روز از وبلاگم شد تشکر کنم

حالا بیاید ببینیم در آینده چه مشکلات و دغدغه هایی با ما خواهد بود و چگونه میتوانیم از پس انها بر آییم؟

خوب میدونیم که تو این دوره زمونه همه به دانشگاه میریم اما بازم دغدغه داریم که به چند مورد اشاره میکنم:

آیا دانشگاه خوبی قبول میشیم؟

آیا میتونیم در رشته تحصیلی مورد علاقه خود درس بخونیم؟

آیا دوستانی که در راهنمایی و دبیرستان داشتیم  را از دست میدهیم؟

آیا میتوانیم با همان دوستان وارد دانشگاه شویم؟

آیا با ورود به دانشگاه از خانواده دور میشویم؟

آیا دوری از خانواده بر روی ما تاثیر میگذارد؟

خوب حالا در مورد شغل آینده که یکی از مهم ترین دغدغه های بچه هاست به چند مورد اشاره میکنم:

آیا در آینده میتوانم شغلی پیدا کنم؟

آیا این شغل شغل مورد علاقه ی من است؟

آیا این شغل در آمد کافی را برای من دارد؟

آیا با این شغل به من زن میدهند ؟!!!!!!!!!

آیا میتوانم شغل خود را به خوبی انجام دهم؟

خوب حالا در مورد ازدواج آینده که یکی از  دغدغه های مهم بچه هاست به چند مورد اشاره میکنم:

آیا میتوانم همسر مورد علاقه خود را پیدا کنم؟

آیا او هم به من علاقه مند خواهد شد؟

آیا زندگی خوبی خواهیم داشت؟

آیا تا آخر عمر با هم خواهیم ماند؟

آیا صاحب فرزند سالم میشویم؟

آیا میتوانیم فرزندان خود را درست تربیت کنیم؟

خوب حالا بریم سراغ سایر دغدغه ها:

آیا در آینده گرانی بیشتر خواهد شد؟

آیا دوستان خوبی اطراف ما را پر کرده اند؟

آیا عاقبت به خیر میشویم؟

آیا راحت دنیا را ترک میکنیم؟

و هزاران دغدغه دیگر که همیشه بر گردن ماست!


خوب در پایان میخوام از شما بپرسم که شما چه دغدغه هایی دارید؟ لطفا با گفتن آنها به ما کمک کنید !

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۹
علی اکبری

آینده

نظرات  (۳)

۳۰ دی ۹۱ ، ۱۷:۰۷ علی اکبری
به این پست هم نظر بدید !  ناراحت میشه ها !
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۵۲ سید علی محمدی نیاکی

سلام بر دوست خوبم علی. من دغدغم همین عاقبت بخیر شدنه...

پاسخ:
سلام بر آقای محمدی
این دغدغه نیست هدف هست !
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۲۱ سید علی محمدی نیاکی
خب بخاطر رسیدن به همین اهداف هستش که ادم تو زندگیش دچار دغدغه ها ی مختلفی میشه... رسیدن به اهداف خود به تنهایی یک دغدغست
پاسخ:
دغدغه یکی از شاخه های رسیدن به هدفه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی