پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

جنبه !

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ب.ظ

حتما بخوانید

انسان ها رو میشه به روش های مختلف دسته بندی کرد

یکی از این روش ها از روی جنبشونه میخوام امروز این راه برای تقسیم بندی رو مورد بحث امروز قرار بدم:


انسان ها 4 دسته هستند :1- بی جنبه ها     2- کم جنبه ها      3- با جنبه ها      4- مسخور ها( کسانی که همیشه مورد تمسخر دیگران قرار میگیرند اما حرفی نمیزنند)

خوب به نظر شما کدوم گروه بهتره؟
کم جنبه ها یا با جنبه ها؟    میدونم هرگز اون دو گروه دیگه رو انتخاب نمیکنید پس کمتر به آنها میپردازیم
بیاید کم جنبه ها رو بررسی کنیم
کم جنبه کیه؟ چی کارست؟ خونش کجاست؟ چند تا بچه داره!!!!! (خواستم حوصلتون سر نره !!!)
کم جنبه ها اساسا آدم هایی هستند که با 2 تا حرف با شما تغییر رفتار میدهند و شما رو از بین دوستان صمیمی خود به راحتی حذف میکنند هر چند که خیلی کار ها برایشان کرده باشید یا خوده آنها خیلی کار ها برایتان کرده باشند و ...!
اما متعسفانه اکثر انسان ها از این دسته اند برای همین است که سله رحم کم شده  دیدو بازدید ها کم شده دوستان شخص کم شده و ...
خوب چه کنیم که اگر از این دسته از افرادیم با دوستان دچار مشکل نشویم؟
من خودم راه های زیادی رو سراغ دارم اما به نظرم بهترین راه این است که به شخص مقابل مستقیم بگوییم که از این حرف ناراحت میشویم و این حرف رو نزن و ...
اما راه های دیگر:
1- سعی کنیم به شخص بفهمانیم که این کارش زشت است
2- از او دلیل این کارش را بخواهیم
3- جوری به شخص نشان دهیم خودش هم این عیب را دارد و ...
اما بد ترین راه   این است که با شخص مقابل به هم بزنیم !

حالا بریم سراغ با جنبه ها:
کسانی که به راحتی شوخی های دوستان را میپذیرند بدون اینکه ناراحت شوند اما سر بعضی چیز ها شدیدا حساس اند مانند توهین
<< اگه اشتباه نکنم خودم هم از این دسته هستم >>

فرق بین با جنبه و مسخور این است که باجنبه ها نسبت به توهین حساس هستند اما مسخور ها خیر با کمال رضایت توهین و فوش را ب جان میخرند و جواب را هم به همان صورت میدهند و بد میخندند

البته نا گفته نماند که این دسته بندی رو خودم انجام دادم و میدونم کم عیب نداره!
با تشکر از توجه شما


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۷
علی اکبری

نظرات  (۴)

۲۷ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۰۳ پدرام شاکری نوا
سلام... ممنون.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
سلام
تفسیر جالب بود
من که فکر کنم کم جنبه ام!
پاسخ:
نه عزیزم تو بیجنبه ای
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۱۲ علی سیارنژاد
سلام... جالب بود 
فقط: متعسفانه --------» متاسفانه :-)
پاسخ:
متاسفانه!
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
برای من جالب بود ..................خیلی ممنون
فوش نه ............ فحش
بازم ممنون
پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی