پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

اولین روز مدرسه من

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ

به نام کسی که جان را فکرت آموخت

میگن دنیا دوروزه ها ! انگار همین دیروز بود که این وب رو ساختم و میخوام از همه ی کسایی که منو یاری کردن تشکر کنم

دستتون درد نکنه !!!!!

اما بریم سراغ اصل مطلب

به نام کسی که جان را فکرت آموخت

میگن دنیا دوروزه ها ! انگار همین دیروز بود که این وب رو ساختم و میخوام از همه ی کسایی که منو یاری کردن تشکر کنم

دستتون درد نکنه !!!!!

اما بریم سراغ اصل مطلب

یادمه اولین روزی که رفتم مدرسه( ابتدایی ) همه ی خانواده ها اومده بودن (مامانه خودمم بود) همه ی بچه ها میترسیدن از مدرسه مادراشون بهشون میگفتن عزیزم مدرسه که ترس نداره ( البته من نمیترسیدم ها )  نتیجه اخلاقی :  مدرسه ترس ندارد  :)

یادمه اولین روز که رفتم مدرسه (راهنمایی) هیچ کس رو نمیشناختم ! تا اینکه بعد از یک روز اولین دوستم رو پیدا کردم که هنوزم باهاش دوسته صمیمی هستم ( داداشه گلم حسین احمدی ) تنیجه اخلاقی : تنهایی ترس ندارد !!!

یادمه اولین روزی که رفتم مدرسه( دبیرستان ) 67% از بچه ها رو میشناختم !!!!! نتیجه اخلاقی نداشت !!!!!

شما چه نتیجه اخلاقیب استخراج میکنید؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۵
علی اکبری

نظرات  (۴)

۱۶ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۳۵ مجتبی محمدپناه
منم یادمه!
یادش بخیر!
یاد باد ایام....

پاسخ:
ایام میگذره پس بیایم این ایام رو با عشق بگذرونیم !
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۰۷ سید علی محمدی نیاکی
سلام. به نظرم نتیجه اخلاقی خاصی نداشت...
پاسخ:
هر کس با توجه به هوشش به یک نتیجه می رسه دیگه !

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
طنز بدی نبود ................ یه علی اکبری و یه ... !

پاسخ:
سلام استاد
 لطف دارید
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۳۸ پدرام شاکری نوا
هاهاهاهاهاها :))
پاسخ:
 شیب خط !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی