پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

سخنی با دوستان درباره معدل های امسال بچه ها

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۱۱ ب.ظ


سلام دوستان میخوام درباره معدل های امسالمون با هم بحث کنیم



معدل ما چند میشود؟ 19؟؟ 18؟؟ یا 20؟

خوب 20 ها جدا هستند که باهاشون کاری نداریم اما کسایی که معدلشون افت کرده چه کنند؟

چجوری به خانوادشون اطلاع بدن که معدلشون که فرضا پارسال 20 بوده شده 19؟

بیاید به نیمه پر لیوان نگاه کنیم

در دبیرستان خیلی از درس هایی که نمره میگرفتیم حذف شدن مثل دفاعی - املا - انشا - تاریخ - جغرافیا و ...

خوب خیلی موثر بودن و معدل رو بالا میکشیدند ها !

حالا بیاید به این بنگریم که آیا این تغییرات روی درس های دیگه هم اثر داشتند؟

100% اثر داشتند چون باعث شدن حجم درس های دیگه بیشتر بشه و جای این درس ها رو بگیره

به نظر من  ما باید با خانواده هامون درباره اینکه نمراتی که معدل رو بالا میکشیدند و افزایش حجم دروس هم صحبت کنیم

البته از بد نمره بودن بعضی دبیر ها هم نمیشه گذشت !!!

من حدس میزنم معدلم دور و بر 19 باشه   شما چی؟؟

هر کس که دوست داره حدسش برای معدل خودش رو بگه!

با سپاس !

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۳
علی اکبری

نظرات  (۴)

۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۱۹ محمد هومند
سلام
 منم فکر کنم بین 18.80 تا 19.20 باشه
پاسخ:
با سلام امید وارم همون 19.20 بشه   نه 18.80 !
با سپاس
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۳۹ پدرام شاکری نوا
سلام، جالب بود، ممنون.
اگه ورقه 19.75 با مستمر 20، در پایان بشه 20، بیست می‌شم :)
پاسخ:
سلام  ! انشاالله میدن نمره رو خوب میدن
۰۵ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۵۰ محمدجواد صادقی
سلام
علی جان به نظر من نمره ملاک یاد گرفتن نیست
هرچند که ما رو بر اساس همین نمرات میسنجن! ولی در مدرسه ی ما خیلی ها هستن 
که نمراتشون الکیه!!!
از انضباط گرفته تا ریاضی
به هرحال امیدوارم بالای 19.50 بشم
پاسخ:
حرفات رو قبول دارم چون من خودم موقع امتحانات کلا دو ساعت نمیخوندم !
البته wormbook ها خیلی نمره ای شدن که این در آینده براشون دردسر میشه!

۰۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۴۷ جعفر بلالی مقدم
سلام جالب بود ولی میشه یکم نگاه به نیمه خالی بندازی و انقد مثبت نگاه نکنی
به این فکر کن که چرا باید یه درس رو کم بگیری؟
بعد دنبال راه حل بگرد که جبرانش کنی نه اینه با این خیال بگی چون این درس ها حذف شدن معدلم میاد پایین پس عیبی نداره
حدود 19.70 به بالا
پاسخ:
سلام جعفر جان
قبول دارم ولی این درس ها خیلی موثر بودن
امیدوارم معدلت بالاترین حدسی که میزنی باشه
با سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی