پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

آرزو ها !

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۰۵ ب.ظ

یادمه هممون وقتی بچه بودیم آرزوهای قشنگی داشتیم مثلا خودم بزرگ ترین آرزوم این بود که یک خونه پره شیرینی نارنجکی(نوعی شیرینی خامه ای فوق العاده خوش مزه)داشتم و همشون رو میخوردم

وقتی سنم حدودا به 7 سال رسید دوست داشتم دکتر بشم وقتی حدودا 9 سال شدم معلمی داشتیم به نام آقای شاهنوری که واقعا برای بچه ها زحمت میکشید منم اون موقع دوست داشتم معلم باشم وقتی رفتم راهنمایی آرزوهای قشنگی داشتم مثل نجات دادن دیگران و حمله به دشمن و داشتن دوستان خوب و ... اما حالا من 16 سالمه و بزرگترین آرزوی من اینه که بنیان گزاره علم انرژی همجوشی هسته ای در جهان باشم

خوب آرزویه بزرگیه ! آرزو های بزرگ همت بلند میخواد امیدوارم که بتونم همچین همتی داشته باشم  پس با امید این شعر را میگویم :
امیدوار باش که امید است زندگی                                امید است راه و شیوه ی مردانگی

امید انسان را گر بی خواب کند                                     به از نا امید که یک عمر خواب کند

(شعر از خودم)

خوب بزرگترین آرزوی شما چیه؟ هرکی دوست داره بزرگترین آرزوش رو بگه    

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۸
علی اکبری

نظرات  (۸)

۲۸ دی ۹۱ ، ۲۱:۱۰ پدرام شاکری نوا
سلام! امیدوارم به آرزوت برسی :)
پاسخ:
سلام !
ممنونم
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۱:۱۳ پدرام شاکری نوا
در ضمن یکی از آرزوهام اینه که یه کتاب قشنگ اندرزی بنویسم...
پاسخ:
امید وارم به آرزوت برسی !
:-)
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۳:۱۶ سید علی محمدی نیاکی
سلام علی جان. خوشحالم ازین که یه وب جدید راه انداختی و صمیمانه امیدوارم این وب به سرنوشت وب قبلیت دچار نشه... ارزوم اینه مسیری رو طی کنم که ختم بخیر شه و عاقبت بخیر شم... انشاالله
پاسخ:
از نظر شما ممنونم امید وارم نه تنها شما بلکه همه ما عاقبت بخیر بشیم
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۳:۳۶ سید علی محمدی نیاکی
انشاالله هممون عاقبت بخیر شیم... بهترین دعایی که میتونیم در حق همدیگه بکنیم همین عاقبت بخیری
سلام علی جان خوشحالم که وب جدید ساختی
بزرگترین آرزوی من اینه که شما جوونا به آرزو هاتون برسید
من که آرزوهام همه از بین رفت
شناختی منو؟؟؟
پاسخ:
سلام!
 حدس میزنم شناختم

۲۹ دی ۹۱ ، ۱۱:۰۵ محمدجواد صادقی
سلام علی جان
منم مثل تو و خیلی های دیگه تو سنین مختلف آرزو های زیادی داشتم
ولی الآن دیگه تنها آرزوم اینه که آن همنام پیامبر ظهر کند
این تنها آرزوم هست
بقیه همه خواسته های خودمن که با تلاش و کوشش بدست میان
البته منظورم این نیست که نیمیتونم کاری برای رسیدن به تنها آرزوم بکنم!!!!

پاسخ:
سلام محمد جواد جان
ممنونم که کمک کردی!
اما تو خط 3 منظورت ظهور بود دیگه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۱:۱۴ محمدجواد صادقی
اااااااااااااا
اره . اشتباه تایپی بود!!!!
پاسخ:
پیش میاد دیگه

۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۳ شهریار شکری
ece

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی