پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

چند تا سوال که تو بچگی شدیدا ذهنم رو مشغول کرده بود

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳ ب.ظ





یکی از این سوال ها که هیچکس نمیتونسنت من رو قانع کنه این بود:

قبل از خدا چه کسی بود؟

جالب اینجاست که هر کس هر چیزی میگفت من میگفتم قبلش چی! اینقدر میگفتم تا طرف کم بیاره!
یکی از بستگان میگه یه دفعه پدربزرگم نیم ساعت خواست بهم بفهمونه ولی من گفتم قبلش چی!


یه سوال جالب هم که کسی بهش جواب نمیداد این بود:

چه جوری آدم تا ازدواج نکنه بچه دار نمیشه؟


یه سوال گریبانگیر:
این چیه؟



البته چند تا سوال دیگه هم هستن که فکر نکنم درست باشه بیان کنم


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۷
علی اکبری

نظرات  (۴)

۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۲۰ پدرام شاکری نوا
بـــــــــــــــــله....
پاسخ:
بله و ...
دوستان لطفا درست کامنت بزارن
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۰۹ علی سیارنژاد
جالبه!
پاسخ:
سلام
ممنون
ســـــــــــــــــــــــــلام
.............................!!!!!!!!!!!!!!!
دلم میخواد بگم ولی درست نیست!
پاسخ:
سلام
خوب دیگه! شما دهه 50 - 60 ها دنیاتون متفاوته با ما دهه 70 ها
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۴۲ مجتبی محمدپناه
چجوری...... ب و ق .....؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی