پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

چرا همش خودمان؟ طرح سوال !

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ب.ظ

فقط من!

مال منه !

من بهترینم!

همه باید منو دوست داشته باشند!

من با بقیه فرق دارم!

من خاصم!
اینا رو بیاید بررسی کنیم !



1-عامل اصلی غرور در انسان چیست؟

2-چرا بعضی ها خودشان را میخواهند ؟
3-چرا من باید با بقیه فرق کنم ؟





یا از جنبه ای دیگر!

1-چرا او انقدر موفق است؟

2-چرا او را همه دوست دارند؟

3-چرا او از من بهتر است

...

دوست دارم هر کدام از دوستان هر دلیلی که به ذهنشون میرسه بنویسن تا در نهایت  در مطالب بعدی یک جمع بندی کامل صورت بگیره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۱
علی اکبری

نظرات  (۲)

۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۱ پدرام شاکری نوا
به نظرم خیلی خوبه که آدم عاشق خودش باشه و به خودش اعتماد قلبی داشته باشه، ولی اگه این اعتماد به نفس بیش از حد بشه و کار به جایی کشیده بشه که فرد دیگه هیچ گونه انتقادی رو نپذیره، می‌تونه نشانه‌ی ضعف و عقده‌ی درونی باشه و در واقع فکر کنم دلیل اصلیش بسته بودن ذهن اون شخص رو به حقایق و داشتن کمبود باشه.
با سپاس ;)
پاسخ:
سلام
نظر خوبی بود
به نظر من اعتماد بیش از حد باعث اعتقاد میشه که این سمه
پاسخ:
قطعا همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی