پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

پرتوهای زندگی

روز ها میگذرند ! دوستی و محبت ماندگار است!

چرا هایی که ذهن ما را مشغول میکند

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ب.ظ

سلام به همه من میخوام امروز درباره چرا هایی که ذهن ما رو مشغول میکنه بگم

لطفا کامل بخونیدش شاید بعضی از اینا مربوط به شما هم بشه

الف)معلم ها

1-چرا بعضی از معلم ها با اینکه میدونن حق با بچه هاست یه دنده بازی در میارن؟

2-چرا بعضی از معلم ها وقتی نمیتونن سوالی رو حل کنن بچه ها رو مشکل نظم کلاس میدون و میگن شما دارید سوءاستفاده میکنید و حل نمیکنن؟

3-چرا بعضی از معلم ها همیشه سرشون درد میکنه؟

4-چرا بعضی از معلم ها شبانه روزی کلاس کنکور دارند؟ اصلا مگه خانواده ندارد؟

5-چرا بعضی از معلم ها همش دانش آموزان رو از نمره میترسونن بعدش بهش نمره میدن؟

6-چرا بعضی از معلم ها امتحان کم میگیرن بعضی ها زیاد؟

7-چرا بعضی از معلم ها به ما میگن شما هنوز بچه اید؟

ب)دانش آموز ها

8-چرا بعضی از دانش آموز ها (مثل خود من) با اینکه آماده امتحان هست هر کاری میکنه که از زیر امتحان در بره؟

9-چرا بعضی از دانش آموز ها هیچ معلمی رو دوست ندارند؟

10-چرا بعضی از دانش آموز ها احترام به معلم رو چاپلوسی میدونن؟

11-چرا بعضی از دانش آموز ها (مثل خود من) با اینکه ریاضیشون زیاد قوی نیست از معلم ریاضیشون خوششون میاد؟

12-چرا بعضی از دانش آموز ها  با اینکه درس رو خوندند میگند ما اصلا نخوندیم؟

13-چرا بعضی از دانش آموز ها همیشه ساکتند؟

پ)سایر

14-چرا دنیا تمام نشد؟

15-چرا گفتند دنیا تمام میشه؟

16-چرا قیمت همه چی بالا رفته ولی پول تو جیبی ما بالا نرفته؟

17-چرا هر وقت از بابامون پول میخوایم اول میگه ندارم؟

18-چرا وقتی به کسی زیاد محبت کنی فرض میکنه تو احمقی؟

19-چرا هر وقت تلوزیون رو روشن میکنی و میبینی 1 ملا داره حرف میزنه کانال رو عوض میکنی؟(خوب اون داره واسه تو حرف میزنه)

20-چرا ایران اکثرا  فیلم های 10 سال پیش به اونور رو نشون میده؟

21-چرا میگن دنیا دو روزه؟

22-چرا میگن زمان زود میگذره در حالی که دیر میگذره؟

23-چرا شبانه روز 24 ساعته؟

24-چرا از خوندن این مطلب خسته نشدی؟

25-چرا حالا حس میکنی خسته شدی؟

26-چرا من از نوشتن خسته شدم؟

27-چرا نفهمیدی من از 17 رفتم به 19؟

28-چرا حتی به چشماتم اعتماد نداری و رفتی نگاه کردی؟

چرا؟   چرا؟   چرا؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۸
علی اکبری

نظرات  (۶)

۲۸ دی ۹۱ ، ۲۳:۳۸ پدرام شاکری نوا
سلام علی جان.
در کل خوب بود ؛)
ممنون
پاسخ:
ممنون پدرام جان!
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۳:۴۹ سید علی محمدی نیاکی
فکر میکنم بتونم تقریبا به همه ی سوالات جواب بدم ولی مجالش نیست که در اینجا پاسخ این همه چرا روبدم ولی چرا این همه سوال پرسیدی میخواستی به چی برسی
پاسخ:
هدفم پاسخ دادن دیگران (هم سن های خودم) بود نه شما
۲۸ دی ۹۱ ، ۲۳:۵۸ سید علی محمدی نیاکی
الان یه جوری گفتی همسنای خودم یه کی ندونه خیال میکنه 50 سالمه حالا خوبه من متولد 1371 هستم...
پاسخ:
شما با ما 5 سال اختلاف سن دارید
:(
باشه شما فقط به دوتا به دلخواه جواب بدید
با تشکر
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۰:۱۱ سید علی محمدی نیاکی
ولی سوالای 27 و 28جالب بود... ممنون ازین که منت گذاشتی و اجازه دادی به دو تا سوال جواب بدم واقعا لطف کردی
پاسخ:
خودم هم فهمیدم
قابل شما رو نداشت!
اگه میخواید به بقیه هم پاسخ بدید ولی تو دلتون !!!!!!!
:-)

آفرین! چراهای جالبی بود.
پاسخ:
با سلام!
ممنونم!

مردشور وبلاگتو ببرن
پاسخ:
ممنون از نظر سازندت !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی